perjantai 31. heinäkuuta 2015

Vihdoinkin alkoi tapahtumaan!!!

Eilen se sitten vihdoinkin alkoi. Siis se mun kauan odottamani fysioterapia. Se terapeutti oli aivan ihana nainen, joka totisesti osasi hommansa.

Kun menin sinne, se laittoi mut tekemään joitakin liikkeitä. Niillä se sulki pois mm. jäätyneen olkapään. Huh,huh... Onneksi jotain hyviä uutisiakin... Se ois meinaan ollut pahin uutinen ja jota pelkäsin eniten. Sitten menin makaamaan ja mun käsivartta käsiteltiin jollain ultralla jonkun aikaa. sen tarkoituksena oli mun näkemykseni mukaan lämmittää niitä lihaksia ja kudoksia vähän syvemmältä. (toi mun näkemykseni voi olla vääräkin...sorry siitä).  Sen jälkeen se otti ...voiveitsen...joo luit ihan oikein siis voiveitsen jonka varrella se hieroi mun kättä. Samalla se puhui jotain kudoksista..Puhe meni vähän ohi, sillä kipu oli valtava..Vitsailin kyllä sille, että yritin kyllä välttää puukkojunkkarille menoa, mutta epäonnistuin...Hih,hih... No asiaan..menin sitten makaamaan selälleni ja se alkoi hieromaan niskaani molemmilta puolilta päätä. Ja sitten se hieroi tai oikeastaan venytti mun rintalihasten ja kaulan väliä. Kertoi huomanneensa sen kohdan olevan turvoksissa..

Ja kun käsittely oli ohi, mulla oli ihmeen kevyt olo. Niska on kyllä kosketusarka ja kättäkin särkee vielä, mutten välitä.. Nyt saan siihen apua ammattilaiselta. Ja siitä kivusta sen verran, että se on valtava.. Sitä ei voi edes sanoin kuvata. Mutta hämmästyin siitä, että nyt se on silti siedettävä. Johtuu varmaan tuosta pääkopasta ja ajatuksesta paranemisesta... No kuiteskii nyt hoidot on alkanu ja se on hyvä asia se...Maanantaina tapaamme uudestaan, joten valoa taitaa näkyä tämänkin tunnelin päästä...







Kävin muuten yks päivä Femmatorilla ja ostin yhden tarjottimen, "taulun" ja yhdenkirjan tietenkin.... Ei kirpparireissua ilman kirjan ostoa... Aurinkoista perjantaita kaikille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti