torstai 18. kesäkuuta 2015

Eilisiä kirpparilöytöjä!

Kävin eilen piipahtamassa yhdellä pienellä kirpputorilla. Ne on mulle vaarallisia paikkoja, sillä koskaan en pääse sieltä ulos tyhjin käsin..En vaikka kuinka yrittäisin... Jos en muuta löydä niin kirjoja...Ja kun mulla ei niitä mukamas yhtään ole..Heh,heh...




Tässä olisi niistä eilinen saalis. Ja onneksi mulla ei ollut niitä jo kirjahyllyssä.. Sidney Sheldonin Koston Jumala, Robert Ludlumin Medusan ansa ja Satu Rommin Kahvia ja guruja.. Sheldonin kirjoja mulla onkin jo aika monta..



Mutta Ludlumin kirjoja ei ollut kuin kolme ennestään.



Tuon Satu Rommin kirjoja ei ole yhtään, mutta olen kiinnostunut joogasta ja matkailusta joten toivon sen olevan hyvä lukukokemus...Ja löysin mie myös yhden laukun ja nyt toivon, etten saa hirveää vihanryöppyä niskaani, sillä ostin "Guessin" laukun. Ostin sen ajatuksella arkilaukuksi ja en odota sen olevan aito. Siinä ei ollut mitään aitousjuttuja mukana ja hintakin oli niin alhainen joten sekin kertoi mulle paljon. En yleensä kannata esim. sellaisia kauppoja jotka myyvät kopioita merkkituotteista mutta mielestäni kirpputori jossa ihmiset vain siivoavat kaappejaan ja laittavat tavaran kierrätykseen on ihan toinen juttu. Tässä olisi nyt se ostos....





Mielenkiinnosta tutkailin vähän nettiä ja kuvahaulla löysin samantapaisen laukun mutta ruskean. Siinä tuon soljen oikea puoli oli suora ja kapea eikä siinä ollut tuota neliön muotoista koristetta.. Mun laukusta sellainen löytyy joten...Hyvä ja todella halpa arkilaukku..(En hennoisi aitoa laukkua arkikulutuksessa käyttääkään.) Mutta niille, jotka ovat vihaisia siitä että ostan yleensä käytetyn feikin haluan kertoa ostaneeni noin 10 vuotta sitten Guessin lompakon oikein Guessin liikkeestä aitoustodistuksineen kaikkineen ja se on ollut jokapäiväisessä käytössä. Ei lika näy vaikka kädessä sitä yleensä kannan ja ei ole paljoa kivet irtoilleet... ja vetoketju kolikkopuolella toimii kuin uutena.




Että tämmöistä eilen.. Nyt aamupalaa ja salille. Mulla alkoi meinaan juhannusvapaat..Heippa kaikille <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti