perjantai 26. kesäkuuta 2015

Hitto!!!!

Nyt tulee vuodatusta.... Anteeksi jo ihan etukäteen...

Mutta mikä helvetti siinä on, ettei asiakasta kuunnella..... Ja nyt puhun (tai siis kirjoitan) eilisestä kampaamokäynnistä.. Kun tilasin aikaa, kerroin haluavani IHAN LYHYET hiukset. Ja tein ajanvarauksen kasvotusten, joten hän näki minut ja hiukseni jo siinä vaiheessa. Ja eilen, kun istahdin siihen tuoliin kerroin saman toiveen. Joten se asia ei ainakaan jäänyt epäselväksi..  Hiusten värin suhteen annoin muuten vapaat kädet, mutta en halunnut punaista.  Ja kerroin inhoavani polkkatukka-mallia.



Ja mitä sain????? V...u puolipitkät melkein polkkatukkamallin....Hän vain sanoi, että tässä on vielä monta mallia ennen lyhyitä hiuksia....Siis WTF.... Ja ei suostunut leikkaamaan lyhyemmäksi..Ja ei se ees perustellut asiaa esim. ettei mulle sovi lyhyet vaan että tässä on vielä monta mallia ennen sitä.. Ja mulla on arpi oikealla puolella otsassa, joten halusin jakauksen vasemmalle. Ei kuunnellut tätäkään toivetta. Väri on nyt tumman ruskea (ennen olin blondi) jossa on vaaleita raitoja. Tähän en vielä osaa sanoa. sillä vaatii vähän totuttelua katsella itseään peilistä. Noi raidat on aika makeet tummissa hiuksissa.  Mä olin eilen niin helvetin raivona ettei ois tullut ees näin siistii tekstiä....

No juttelin eilen töissä ihmisten kanssa asiasta ja moni sanoi, ettei ole saanut heti lyhyttä hiustenleikkuuta vaan eräskin oli vaihtanut VIISI kertaa kampaajaa kunnes oli toive toteutunut. Ja kyseiselle naiselle sopii lyhyet hiukset täydellisesti.. Tutkailin netistä noita kampaamon sivuja  ja varsinkin niiden hinnastoja ja syykin selvisi.. Esim. puolipitkien hiusten värjäys ja leikkaus maksaa monta kymmentä euroa enemmän kuin lyhyiden hiusten... Joten ei siinä ole muusta kyse kuin rahasta. Mutta tämäkin kampaaja menetti enemmän kuin luulikaan. Jos olisi kuunnellut minua ja mun toiveita, olisin alkanut käymään siellä vakituisesti ainakin 5-6 viikon välein. Nyt kierrän kyseisen kampaamon kaukaa.. Ja kun saan kasvatettua vähän noita etuhiuksia (saadakseni sen jakauksen sinne minne halusin) leikkaan ennen kampaamoon menoa takaa itse lyhyeksi ja sanon kampaajalle että  tähän uusi malli.. Saanpahan lyhyet hiukset...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti