tiistai 9. kesäkuuta 2015

Melkein unohdin...

Melkein unohdin siis koko blogin. Paljoa ei oo kyllä tapahtunutkaan mun pienessä elämässä. Töissä on aika hektistä tällä hetkellä. Mutta aurinko paistaa ja eilen oli kesän eka ukonilma.

Tuolla salilla olen käynyt pari kertaa ja personal trainerin kanssa oli tapaaminen pari päivää sitten. Ja kyllä se mua rääkkäsikin. Me treenataan enemmän alakroppaa kun tuo mun olkapää ei ole vielä kunnossa. Laitteissa ollaan aika vähän mutta muuten tehtään aika lailla kovaa ihan lattialla. Jotain apuvälineitä kuten jumppapalloa tai askelpenkkiä (onkohan toi oikea sana sille astinvehkeelle?) käytetään paljon. Se on mielestäni hyvä juttu, sillä voin treenata vaikka mökillä soveltaen oppejani ja ei tule näin kesällä treenitaukoa. Ja meinasin pökertyä kun se ihana persauksille potkija laittoi mut juoksemaan portaita ylös ja alas.. Huh,huh..



Mulla on paljon parannettavaa ja opittavaa tuon kuntoilun saralla. Olen aina ihaillut, kun ihmiset tekevät alkulämmittelyn crosstrainerillä. Mua on jotenkii pelottanut se laite. Ehkä siinä on liian monta liikkuvaa osaa. Mutta menin yks kerta salille ja siellä lämmittelyhuoneessa ei ollut ketään, joten päätin kokeilla. Alussa tuntui ettei tästä tule mitään joten se kokeilu jäi 4 minuutin mittaiseksi. Jotenkin mun koordinaatiokyky ei meinannut tajuta sitä laitetta. Mutta en antanut periksi. Seuraavalla kerralla päätin tehdä minuutin kauemmin ja siitä se lähti. Nyt teen aina alkulämmittelyt sillä vehkeellä. Ja kyllä tulee hiki..

Joitakin lukijoita saattaa naurattaa nää mun alkeelliset salikokemukset mutta kun on päästänyt itsensä tällaiseksi sadan kilon keijukaiseksi kaikki ei ole aluksi helppoa. Mutta ajattelen aina niin, että kaikille on joskus ollut ensimmäinen kerta olla jollain laitteella tai kokeilla jotain uutta.. En anna sen masentaa itseäni. Elämä on liian lyhyt ja kaunis.

Mutta lisää seuraavalla kerralla. Nauttikaa kesästä. Heippa;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti