maanantai 22. kesäkuuta 2015

Tekis mieleni kirota.....Mur...

Sillä mulla menee yksinkertaisesti hermot.... Mulla on oikea käsi niin saakelin kipee ja se on vain mun ihan oma vika.. Olin eilen salilla ja en malttanut olla treenaamatta myös käsivarsia. En tehnyt paljoa. Pienillä painoilla ja lyhyitä sarjoja......Mutta kun en sais tehdä edes niitä. Jo vuosi mennyt kaiken maailman hierontoihin ja kortisoonipiikkeihin ja ei tuu kädet kuntoon.. Alkaa allit jo roikkumaan siihen malliin etten kehtaa hihattomassa kulkea yleisillä paikoilla.

Mulla oli nestettä olkapäässä ja siihen on isketty ainakin kaksi kortisoonipiikkiä puolen vuoden sisään. Ja mun epäkäs-lihasta on hierottu ja hoivattu vuoden verran ja ei tuu kuntoon. Tuntuu, että pahenee vaan. Viimeisin hieroja antoi kyllä yhden positiivisen diagnoosin. Se ei ole "jäätynyt olkapää" minkä paraneminen veisi vuosia hyvällä tuurilla. Jotkut ovat joutuneet vaihtamaan ammattia kyseisen vaivan takia.  Mutta ei kait se auta muu kuin ottaa puhelin kiltisti käteen ja varata aika taas hierojalle.. Viimeisen käynnin jälkeen mulla särki päätä kaksi päivää...Kyllä juiliiiii... Ja kun halut treenaamiseen ois aivan valtavat..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti