tiistai 2. kesäkuuta 2015

Moi!

Tästä se alkaa. Loppuelämäni ensimmäinen päivä. Puhuin tässä eräänä päivänä  ystäväni kanssa blogeista ja ajatus jäi pyörimään tuonne pieneen pääkoppaan niin sinnikkäästi joten ei auttanut muu kuin ottaa rohkeasti selvää blogeista ja perustaa oma blogi. Näin alussa tämä ulkoasu varmaan tulee vähän muuttumaan mutta eiköhän tämä  joku päivä näyttä hyvältä. Ja ehkä saan myös joskus ekan lukijan....Hui kauhistus. Nyt kuitenkin kirjoittelen kaikesta vain omaksi ilokseni.



Kuten profiilikuvasta huomaatte, mulla on ihana 9 vuotias villakoirauros nimeltään Topi. Ja mulla on myös 20 vuotias tytär joka just sai ekan oman vuokra-asunnon.. Mulla on myös mies. Siihen aiheeseen palataan varmaan myöhemmissä teksteissä.  Mulla on myös paljon mielenkiinnon kohteita ja haaveita. Käyn kuntosalilla tavoitteena laihduttaa 20 kiloa. Mua kiinnostaa jooga, mutta en ole vielä alkanut harrastaa sitä. Luen paljon dekkareita. Teen joskus käsitöitä tai palapelejä..(joo luit oikein. keski-ikäinen nainen ja tekee palapelejä) Kuuntelen paljon musiikkia, autoilen ja harrastan valokuvausta (tosin en osaa photoshopata). Rakastan sisustamista ja tykkään kierrellä kaupoissa bongaten kaikkee kivaa ja uutta. Ja ilmottauduin tammikuussa nettilukioonkin..

Joten tässä sitä ois vähän infoo mitä ois tulossa.. Nyt mie alan muokkailla tätä ulkoasua. Toivottavasti en hukkaa koko blogia siinä hommassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti