perjantai 12. kesäkuuta 2015

Nyyh!!

Ihanaa, mulla on vihdoinkin omaa aikaa koko ilta ja PRKL mulla on hitonmoinen päänsärky. Sitä on kestänyt ja kaksi päivää ja loppua ei näy.. Ja kun olen niin odottanut tätä yksinoloa.

Olin toissapäivänä ja eilen hierojalla joten tuo särky johtuu siitä. Olenhan muistaakseni maininnut että mun olkapää ja oikea käsi on reistaillut jo pidemmän aikaa. Siihen on pistetty metrin (heh,heh) mittaisella piikillä kortisoonia pariinkin otteeseen ja ei tule kuntoon. Kuntosalilla on hieroja ja se hieroi pelkästään sitä kättä ja hartioita ekalla kerralla. Muuten meni ihan hyvin mutta lopuksi se hieroi korvan takaa ja siellä on kuulemma kohta josta käsien lihakset alkavat. Nyt se kohta on hiton kipee ja kipu säteilee koko päähän. Toivottavasti se on ongelman ydin ja toi hieronta auttaisi.

Eilen se hieroja hieroi mun jalat ja alaselän sillä mie treenaan nyt vain alakroppaa ja en halua sen menevän jumiin. Ja se hieroja sanoi juttelevansa sen mun Personal Trainerin kanssa jos ne löytäis jjotain jumpan kaltaista juttua tuohon olkapää-vaivaan.Tahdon itseni kuntoon. Tahdon shoppailemaan ihania uusia vaatteita ja mikä parasta ne vaatteet ois monta kokoa pienemmät... Voih, se ois ihana unelma.

Shoppailusta puheenollen kävin kyllä yks päivä ostelee vähän vaatteita. Tässä ois pari kuvaa niistä paidoista. Ostin myös yhdet vihreät caprit ihan arkikäyttöön mutta niistä ei oo kuvaa. Noi on ihan peruspaitoja mutta kun olen laihtunut viime vuonna sen 10 kiloa niin vanhat paidat roikkuu päällä. Ja mie rakastan vaatteita joita ei tarvitse silittää, sillä inhoan sitä hommaa.. Ostelin myös tietenkin sukkia ja yhdet kengät.






Surffailin aikani kuluksi netissä etsien hyviä uusia blogeja. Olen harmitellut, että ilta-sanomien blogilista lopetettiin. Sieltä löytyi aina kaikkee mielenkiintoista lukemista. Nyt törmäsin  Blogit.fi-sivustoon joka on perustettu blogilistan lopetettua. Sinne sivustolle pääset TÄSTÄ . Ajattelin laittaa myös tämän blogin sinne listoille vaikka en ole tätä kauaa pitänytkään.  Katsotaan, mitä se tuo tullessaan. Nyt pitää lähteä koiran kanssa puistoon. Joten heippa kaikille...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti